Zapraszamy Państwa do zapoznania się z prostą instrukcją obsługi portalu eBOK
1. Uruchomienie aplikacji.
Aplikacja uruchamiana jest w oknie przeglądarki internetowej po wpisaniu adresu: https://ebok.sgef.pl
Portal jest dostępny dla użytkowników następujących przeglądarek:
- Internet Explorer w wersji 9.0 lub wyższej,
- Mozilla FireFox w wersji 8.0 (32 bit) lub wyższej,
- Google Chrome w wersji 16 lub wyższej,
- Opera – w wersji 9 lub wyższej.
2. Strona logowania
Po uruchomieniu aplikacji zostanie wyświetlona strona logowania.
Korzystając ze strony logowania użytkownik może:
- zalogować się do aplikacji,
- przeprowadzić procedurę odzyskania hasła,
- skorzystać z pomocy znajdującym się pod przyciskiem POMOC.
3. Logowanie
Logowanie do portalu odbywa się za pomocą loginu i hasła. W celu ich uzyskania lub odzyskania, prosimy o kontakt.
4. Kontakt
W przypadku nieprawidłowego działania portalu lub trudności przy zalogowaniu, Klient może zgłosić problem na adres e‑mail bok@sgef.pl lub pod numerami telefonów 801 700 202, 801 700 303.