Regulamin Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK)
SG Equipment Leasing Polska Sp. z o.o.
Warszawa, 02.01.2015 r.
§ 1 Wstęp
- Przed zalogowaniem w portalu eBOK należy zapoznać się z poniższym regulaminem.
- Logując się Klient potwierdza, że zapoznał się z treścią regulaminu i wyraża zgodę na wszystkie postanowienia zawarte w regulaminie.
- Regulamin określa zasady korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK), w szczególności wykorzystania i udostępniania loginu i hasła zapewniającego dostęp do eBOK.
- Dostęp do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK) jest możliwy poprzez stronę internetową www.sgef.pl
§ 2 Słownik
- Spółka – SG Equipment Leasing Polska Sp. z o.o.
- eBOK/ Portal – Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
- Klient – strona Umowy
- Użytkownik – Klient posiadający dostęp do eBOK
- Login – niezbędny w procesie logowania ciąg znaków
- Hasło – kombinacja znaków zapewniająca użytkownikowi wyłączność dostępu do swojego konta w portalu eBOK
- e-faktura – dokument elektroniczny dotyczący Klienta
- Przerwa techniczna – przerwa w funkcjonowaniu portalu na czas konserwacji lub ewentualnych napraw
§ 3 Proces aktywacji konta
- Dostęp do eBOK nadawany jest automatycznie dla Klientów posiadających minimum jedną umowę.
- Klient otrzyma wygenerowane hasło.
- Po pierwszym zalogowaniu, gdzie loginem jest numer NIP poprzedzony skrótem PL użytkownik jest zobowiązany do zmiany hasła, zgodnie z instrukcją postępowania opisaną w portalu.
- W celu zalogowania do portalu niezbędne jest posiadanie dostępu do Internetu, przeglądarki internetowej (Internet Explorer w wersji 9 lub wyższej, Google Chrome w wersji 16 lub wyższej, Mozilla FireFox w wersji 8 lub wyższej, Opera w wersji 9 lub wyższej) wraz z włączoną obsługą JavaScript i Cookies.
§ 4 Funkcjonalność
- Portal jest narzędziem umożliwiającym Klientowi dostęp do informacji, rozliczeń oraz pobrania e-faktury.
- Istnieje również możliwość kontaktu ze spółką poprzez elektroniczny formularz kontaktowy.
- SG Equipment Leasing Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w funkcjonalności i wyglądzie portalu oraz prezentacji danych bez informowania Użytkowników oraz proszenia ich o wyrażenie zgody.
- W przypadku nieprawidłowego działania portalu Klient może zgłosić problem na adres e-mail bok@sgef.pl lub pod numerem telefonu 22 528 46 00.
- Spółka nie odpowiada za szybkość przesyłania danych i oraz ograniczeń funkcjonalności wynikających z uwarunkowań technicznych oraz narzędzi posiadanych przez Klienta.
- Dla Klientów, którzy wyrazili pisemną zgodę na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną będą one również udostępnione w portalu na odpowiedniej zakładce w formacie pdf.
- Saldo faktur podane w eBOK ma charakter poglądowy i nie musi odzwierciedlać faktycznego stanu rozliczeń, co może wynikać z częstotliwości odświeżania danych. Aktualny stan można potwierdzić kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta.
- Na pisemny wniosek Klienta konto na portalu eBOK może zostać dezaktywowane.
- W przypadku nieprawidłowego lub niezgodnego z regulaminem korzystania z eBOK, SG Equipment Leasing Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zablokowania lub wyłączenia konta.
§ 5 Postanowienia końcowe
- Spółka zastrzega sobie prawo do okresowego wyłączania portalu eBOK w celu przeprowadzenia niezbędnych prac konserwacyjnych lub do całkowitego wycofania portalu ze swojej oferty bez podania przyczyny.
- Spółka dołoży starań, aby zapewnić poprawne działanie portalu.
- Spółka nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z użycia loginu oraz hasła użytkownika przez osoby trzecie.
- Portal posiada wersję polską (ustawioną domyślnie) oraz angielską.
- SG Equipment Leasing Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.