Zapraszamy Państwa do zapoznania się z prostą instrukcją obsługi portalu eBOK

 

 

1. Uruchomienie aplikacji.

 

Aplikacja uruchamiana jest w oknie przeglądarki internetowej po wpisaniu adresu: https://ebok.sgef.pl

 

Portal jest dostępny dla użytkowników następujących przeglądarek:

- Internet Explorer w wersji 9.0 lub wyższej,

- Mozilla FireFox w wersji 8.0 (32 bit) lub wyższej,

- Google Chrome w wersji 16 lub wyższej,

- Opera – w wersji 9 lub wyższej.

 

2. Strona logowania

 

Po uruchomieniu aplikacji zostanie wyświetlona strona logowania.

 

Korzystając ze strony logowania użytkownik może:

- zalogować się do aplikacji,

- przeprowadzić procedurę odzyskania hasła,

- skorzystać z pomocy znajdującym się pod przyciskiem POMOC.

 

3. Logowanie
 
 
Logowanie do portalu odbywa się za pomocą loginu i hasła. W celu ich uzyskania lub odzyskania, prosimy o kontakt.
 
 
4. Kontakt
 
 
W przypadku nieprawidłowego działania portalu lub trudności przy zalogowaniu, Klient może zgłosić problem na adres e‑mail bok@sgef.pl lub pod numerami telefonów  801 700 202, 801 700 303.